فروش ورق سنگريزه اي

به وبگاه تخصصي معماري خوش آمديد.

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

فروش ورق سنگريزه اي

۲۶ بازديد

بهترين قيمت فروش ورق سنگريزه رايكابام امروزه استفاده از ورق سنگريزه اي يا تايل سنگريزه اي؛ در سقف شيبدار به دليل تنوع و كيفيت بالا در ساخت و اجراي ويلا و سقف شيبدار بسيار مرسوم شده است، انواع مختلفي از ورق ها و تايل ها براي اجراي سقف شيبدار وجود دارد كه هر يك داراي …

منبع اين مقاله در سايت رايكا بام در مورد فروش ورق سنگريزه اي توضيح داده شده است جهت اطلاعات بيشتر به وب سايت رايكا بام مراجعه نماييد

فروش ورق سنگريزه اي https://raykabam.ir/material-villa-sheets/pebble-sheet/ https://raykabam.ir/material-villa-sheets/pebble-sheet/#respond رايكابام Fri, 25 Dec 2020 08:01:00 0000 متريال ويلا https://raykabam.ir/?p=322

بهترين قيمت فروش ورق سنگريزه رايكابام امروزه استفاده از ورق سنگريزه اي يا تايل سنگريزه اي؛ در سقف شيبدار به دليل تنوع و كيفيت بالا در ساخت و اجراي ويلا و سقف شيبدار بسيار مرسوم شده است، انواع مختلفي از ورق ها و تايل ها براي اجراي سقف شيبدار وجود دارد كه هر يك داراي …

منبع اين مقاله در سايت رايكا بام در مورد فروش ورق سنگريزه اي توضيح داده شده است جهت اطلاعات بيشتر به وب سايت رايكا بام مراجعه نماييد

بهترين قيمت فروش ورق سنگريزه رايكابام

امروزه استفاده از ورق سنگريزه اي يا تايل سنگريزه اي؛ در سقف شيبدار به دليل تنوع و كيفيت بالا در ساخت و اجراي ويلا و سقف شيبدار بسيار مرسوم شده است، انواع مختلفي از ورق ها و تايل ها براي اجراي سقف شيبدار وجود دارد كه هر يك داراي مزايا و بعضا معايبي هم هستند.

تايل سنگريزه اي در سقف ويلاورق هاي سنگريزه اي محبوب؛ در اجراي سقف شيرواني

يكي از بهترين و پر طرفدارترين ورق هاي مورد كاربرد براي اجراي سقف شيرواني و يا سقف شيبدار ورق سنگريزه اي است كه به نام تايل سنگريزه اي؛ نيز شناخته مي شود. تايل سقف شيبدار سنگريزه اي به دليل زيبايي منحصر به فرد و مقاومت فوق العاده بالايي كه دارد محبوبيت زيادي دارد. اين نوع ورق را مي توان در اجراي انواع سقف شيبدار و در ميزان شيب متفاوت به راحتي مورد استفاده قرار داد.

فروش ورق سنگريزه به دليل مقاومت و ساختار زيباي اين نوع ورق نيز بسيار بالا است، يكي از دلايل فروش ورق سنگيزه اي در حجم بالا استفاده از آلياژ آلوزينك در ساختار اصلي اين نوع ورق است. در واقع آلوزينك باعث شده تا ورق سنگريزه به خوبي در برابر انواع شرايط آب و هوايي، باران، آلاينده ها و باد و گرما مقاوم شود و در برابر فرسودگي و خوردگي و يا زنگ زدگي نيز از مقاومت بي نظيري برخوردار شود.

يكي ديگر از دلايل حجم بالاي فروش ورق سنگريزه “وزن بسيار سبك” اين ورق مي باشد كه اين باعث شده نه تنها حمل و نقل ورق ساده باشد بلكه به راحتي بتوان در هر ارتفاع و شيبي آن را كار كرد.

ورق طرح سنگريزه اي پوشش سقف شيبدار داراي يك لايه ريزين و يك لايه سنگريزه طبيعي است و يك لايه پوششي ريزين اكريليك است. استفاده از اين سنگريزه ها در ساختار ورق باعث شهرت اين نوع ورق به ورق سنگريزه اي يا طرح سنگريزه اي شده است. ريزين نيز نه تنها شفافيت و رنگ ورق را بيشتر نشان مي ددهد بلكه باعث مقاومت ورق سنگريزه در برا اشعه نور خورشيد مي شود.

ساختار ورق سنگريزه ايساختار بسيار مناسبي ، طول عمر بنا، سقف و ميزان هزينه تعمير پايين

ساختار تايل يا ورق سنگريزه اي چگونه است؟

بصور كلي يك ورق سنگريزه به دليل ساختار بسيار مناسبي كه دارد طول عمر بنا، سقف و ميزان هزينه تعمير و نگهداري را به شكل چشمگيري كاهش مي دهد و اين نيز يكي ديگر از دلايل فروش ورق سنگريزه در مقياس زيادي شده است.

  • آلياژ اصلي به كار رفته در ساخت ورق سنگريزه از جنس گالوالوم
  • لايه آلياژ آلوزينك
  • استفاده از پوشش پليمري
  • استفاده از چسب هاي مقاوم و مخصوص براي استحكام
  • استفاده از پوشش سنگريزه اي طبيعي گرانولي
  • ريزين اكرليك

مشخصات ورق سنگريزه اي پوشش سقف شيبدار

تايل سنگريزه كه به نوعي همان ساختار كشي مانند را بر روي بام جلوه مي دهد ويژگي هاي فوق العاده اي دارد كه باعث شده تمايز زيادي بين اين ورق با ساير ورق پوشش سقف شيبدار و فروش ورق سنگريزه با حجم زياد شده است.

مشخصات ورق سنگريزه ايجنس اين ورق تركيبي از روي و آلومينيوم ميباشد

ورق گالوانوم به كار رفته در ساخت اين ورق نوعي ورق تركيبي روي و آلومينيوم مي باشد كه با يك حرارت بسيار بالا تركيب شده و با نام گالوانوم شناخته مي شود. اين ساختار به زنگ زدن، خوردگي، فرسودگي، در برابر فشار و عايق بندي بسيار موثر است. به دليل همين ساختار است كه ورق سنگريزه را به عنوان بهترين نوع ورق خانواده ورق هاي فولادي سقف شيبدار مي شناسند.

هر چند يكي از دلايل افزايش فروش ورق سنگريزه را مي توان وزن سبك اين نوع ورق دانست اما نبايد اين موضوع را با كيفيت ورق اشتباه گرفت. زيرا علي رغم داشتن وزن كم اما تايل سنگريزه اي داراي مقاومت و سرسختي بسيار بالايي است و به راحتي براي سال هاي سال مي تواند كار پوشش سقف شيرواني را به خوبي و بدون تغيير ساختار و شكل ظاهري انجام دهد.

نصب آسان تايل سنگريزه اينصب اين نوع پوشش سقف شيبدار بر روي هر نوع زير سازي و يا سازه فلزي

از عوامل دگير موفقيت فروش ورق سنگريزه اي امكان نصب اين نوع پوشش سقف شيبدار بر روي هر نوع زير سازي و يا سازه فلزي، چوبي و يا حتي سازه هاي ديگر مي باشد. به همراه ورق دكرا مي توان ورق سنگريزه را داراي خاصيت هشت لايه بودن دانست كه اين موضع كار عايق بندي و زير سازي بام را بسيار ساده تر مي كند.

هر چند چسب هاي مخصوصي براي پر كردن شكافت هاي احتمالي در حين اجراي كار در زمان فروش ورق سنگريزه به خريدار پيشنهاد مي شود اما بايد در نظر گرفت كه بافت منسجم و ساختار يكپارچه اين نوع ورق معمولا انقدر با كيفيت است كه به خودي خود با ايجاد يك همپوشاني بسيار عالي اجازه عبور قطره اي آب و يا باد را نمي دهد.

ويژگي هاي ورق هاي سنگريزه اي

بصورت كلي وزن تقريبي هر ورق طرح سنگريزه اي حدود 3 كيلوگرم است. اين ورق ها طول 1265 ميلي متري و عرض 370 ميلي متري دارند و 2.14 متر مربع پوشش اين تايل در هر متر مربع مي باشد. ضمن اينكه ورق سنگريزه داراي همپوشاني 1335 ميلي متري است كه در نوع خود بسيار عالي است. هر چند در زمان فروش ورق سنگريزه ممكن است اندازه هاي متفاوتي از اين نوع ورق به شما پيشنهاد شود كه اين به دليل تنوع معيارهاي توليد كننده مي باشد.

تنوع ورق تايل سنگريزه ايورق سنگريزه كلاسيك، ورق سنگريزه مدل پيانو شينگل، ورق سنگريزه اي طرح نوين

نكته ديگري كه در فروش ورق سنگريزه ممكن است باعث سردرگمي شما شود تنوع اين نوع ورق است. ورق طرح سنگريزه و يا تايل سنگريزه اي داراي تنوع مدل زيادي است كه نوع ورق سنگريزه كلاسيك، ورق سنگريزه مدل پيانو شينگل، ورق سنگريزه اي طرح نوين و غيره از اين دست هستند.

از ديگر ويژگي هاي منحصر به فرد ورق سقف شيبدار سنگريزه اي تنوع رنگ، ثبات در رنگ و عدم تغيير رنگ در طول زمان مي باشد. اين ورق را مي توانيد در انواع سقف شيبدار استفاده كنيد و متراژ آن و نوع طراحي سقف شيبدار در اين موضوع هيچ تفاوتي ايجاد نمي كند.

قدرت و ويژگي هاي ورق سنگريزه ايعايق بسيار خوبي در برابر حرارت، رطوبت و اتش سوزي

ورق تايل سنگريزه اي را مي توان در سرعت بسيار بالا اجرا كرد. اين نوع ورق عايق بسيار خوبي در برابر حرارت، رطوبت و اتش سوزي است و در زمان يخبندان و يا بارش برف به راحتي باعث آب شدن و پايين امدن برف و يخ مي شود.

از ديگر ويژگي هاي ورق سنگريزه اي سقف شيرواني مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • هزينه مقرون به صرفه
  • مدت زمان اجراي بسيار كم
  • مقاومت در برابر زنگ زدگي
  • مقاومت در برابر فشار و ضربات معمول
  • مقاومت بالا در برابر آتش و حرارت
  • وزن بسيار مناسب و پايين
  • قابليت اجرا در انواع شرايط آب و هوايي
  • قابليت اجرا به عنوان نما، سقف ويلا، سقف ساختمان، سقف تراس، سقف آلاچيق و كلبه و حتي سقف كارخانه ها و سوله هاي بزرگ
  • داراي همپوشاني بسيار قوي
  • مقاومت بالا در برابر باران هاي اسيدي
  • عايق صوتي فوق العاده

اجرا و فروش انواع ورق هاي سنگريزه اي توليدي رايكابام

گروه صنعتي بام تايل يكي از پيشرو ترين شركت ها در تامين و فروش ورق سنگريزه در مدل ها و طرح ها و رنگ هاي متنوع مي باشد. اين گروه صنعتي با در اختيار داشتن دانش فني و علم روز و همچنين بهترين نيروي اجراي با جديدترين تكنولوژي هاي اجرايي اماده فروش انواع تايل يا ورق سنگريزه اي؛ اجراي تضمين شده سقف شيبدار با ورق سنگريزه اي در تمامي مناطق ايران مي باشد.

منبع اين مقاله در سايت رايكا بام در مورد فروش ورق سنگريزه اي توضيح داده شده است جهت اطلاعات بيشتر به وب سايت رايكا بام مراجعه نماييد

https://raykabam.ir/material-villa-sheets/pebble-sheet/feed/ 0

منبع :رايكابام
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.