قيمت فروش ورقهاي گالوانيزه رنگي

به وبگاه تخصصي معماري خوش آمديد.

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

قيمت فروش ورقهاي گالوانيزه رنگي

۲۸ بازديد

مقايسه ورق گالوانيزه رنگي با ورق طرح سفال در طراحي و ساخت برخي سقف هاي شيب دار، از ورق هاي گالوانيزه و در اكثر طراحي ها از انواع ورق هاي طرح سفال معمولي و كلاسيك مانند متريال پرچين، رايكا و غيره استفاده ميگردد. از اين رو قصد داريم در اين مقاله شما را با ورق هاي …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (قيمت فروش ورقهاي گالوانيزه رنگي) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

قيمت فروش ورقهاي گالوانيزه رنگي https://vilanama.ir/materiales-villa/sale-price-of-colored-galvanized-sheets/ https://vilanama.ir/materiales-villa/sale-price-of-colored-galvanized-sheets/#respond ويلانما Tue, 26 Jan 2021 17:14:04 0000 متريال ويلا https://vilanama.ir/?p=492

مقايسه ورق گالوانيزه رنگي با ورق طرح سفال در طراحي و ساخت برخي سقف هاي شيب دار، از ورق هاي گالوانيزه و در اكثر طراحي ها از انواع ورق هاي طرح سفال معمولي و كلاسيك مانند متريال پرچين، رايكا و غيره استفاده ميگردد. از اين رو قصد داريم در اين مقاله شما را با ورق هاي …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (قيمت فروش ورقهاي گالوانيزه رنگي) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

مقايسه ورق گالوانيزه رنگي با ورق طرح سفال

در طراحي و ساخت برخي سقف هاي شيب دار، از ورق هاي گالوانيزه و در اكثر طراحي ها از انواع ورق هاي طرح سفال معمولي و كلاسيك مانند متريال پرچين، رايكا و غيره استفاده ميگردد. از اين رو قصد داريم در اين مقاله شما را با ورق هاي گالوانيزه و متريالهاي طرح سفال بيشتر آشنا كنيم و آن ها را با يكديگر مقايسه كنيم. به همين علت در صورتي كه با اين نوع از ورق هاي سقف هاي شيب دار و كاربرد آن ها به خوبي آشنايي نداريد، به شما پيشنهاد مي كنيم ادامه اين مقاله را مطالعه كنيد.

آشنايي با ورق گالوانيزهمهمترين ويژگي ورق هاي گالوانيزه نسبت به ورق هاي طرح سفال، مقاومت آنهاست.

ورق گالوانيزه چيست؟

اصولا به ورق هاي آهني كه بر روي آن ها از پوشش روي استفاده شده باشد ورق گالوانيزه گفته مي شود، يكي از مهم ترين ويژگي ورق هاي گالوانيزه نسبت به ورق هاي طرح سفال اين است كه اگر پوشش روي آن ها هم از بين برود، نميشكند و يا دچار زنگ زدگي نمي شوند. اين ويژگي يك امتياز منحصر به فرد و بي نظير مي باشد. از اين رو علاوه بر اينكه از ورق هاي گالوانيزه در ساير صنايع استفاده مي شود، از آنها در ساخت سقف هاي شيب دار نيز استفاده مي شود.

همانطور كه اشاره كرديم، ورق هاي گالوانيزه علاوه بر اينكه در صنعت سقف هاي شيب دار مورد استفاده قرار ميگيرد، در صنايع ديگر نيز استفاده مي شود. براي مثال از ورق هاي گالوانيزه براي ساخت كانال كولر، شيرواني خانه ها، لوله ها، صنعت ماشين سازي و همچنين توليد لوازم خانگي نيز استفاده ميشود. روش توليد ورق هاي گالوانيزه به دو روش رول فرم و فابريك مي باشد كه ورق هاي گالوانيزه رول فرم داراي 18 صدم ميلي متر تا 6 ميلي متر ضخامت مي باشند و وزن هر رول ما بين 5 تا 7 تن مي باشد.

بهتر است بدانيد كه از روش هاي زيادي براي جلوگيري از خوردگي و پوسيدگي در سقف هاي شيب دار استفاده مي شود. يكي از بهترين و البته كم هزينه ترين اين روش ها براي جلوگيري از خوردگي و پوسيدگي در سقف هاي شيب دار، استفاده از ورق هاي گالوانيزه مي باشد. علاوه بر اينكه ورق شيرواني گالوانيزه از نظر توليد داراي هزينه پاييني مي باشند از لحاظ تعمير و نگهداري نيز هزينه پاييني دارند، چرا كه داراي استحكام و مقاومت بالايي هستند و از اين رو احتمال آسيب ديدگي آن ها بسيار كم مي باشد.

جالب است بدانيد كه ورق هاي گالوانيزه در بدترين شرايط آب و هوايي خورنده مي توانند 20 الي 30 سال عمر كنند. با پوششي كه ورق هاي گالوانيزه بر روي سقف شيب دار ساختمان شما ايجاد مي كنند، ديگر نبايد نگران خوردگي، آسيب ديدگي و يا فرورفتگي ها در گوشه هاي سقف باشيد. ورق هاي گالوانيزه گوشه ها، فرو رفتگي ها و حتي جاهاي كوچك سقف را در بر مي گيرند، از اين رو از خوردگي اين قسمت ها جلوگيري مي كنند.

ورق كلاسيك تايلي پرسي پرچينمتريال كلاسيك پرچين با جنس ورق گالوانيزه در داخل كشور توليد ميشود.

ورق كلاسيك تايلي پرسي پرچين

با پيشرفت علم و تكنولوژي، متريال كلاسيك پرچين نيز با جنس ورق گالوانيزه در داخل كشور توليد شد. اين محصول داخلي مزيتهاي زيادي نسبت به ورقهاي گالوانيزه معمولي دارد كه در زير به آنها اشاره ميكنيم:

  • دارا بودن قالب جديد و زيبا.
  • توليد اين متريال به صورت پرسي و شيك.
  • انتخاب قالب پرس با فرمدهي در لبه انتهايي ورق كه به زيبايي آن افزوده است.
  • اوورلب بالا در همپوشاني ورقها.
  • استفاده از رنگ كوره اي با جنس پودري الكترواستاتيك با مقاومت بالا و دستگاه كاملا اتوماتيك.
  • تغيير چهره ورق گالوانيزه از نوع ساده به حالت كلاسيك و تايل.
آشنايي با ورق طرح سفالورق هاي طرح سفال به هيچ وجه دچار خوردگي، پوسيدگي و شكستگي نمي شوند.

معرفي ورق طرح سفال

پس از آشنايي كامل با ورق هاي گالوانيزه، نوبت آشنايي با ورق هاي طرح سفال است كه از آن ها در پوشش سقف هاي شيب دار، آلاچيق ها، ورودي ها، اجراي سردرب پاركينگ و غيره استفاده مي شود. ورق هاي طرح سفال همانطور كه از نام آن ها پيداست، تنها طرح سفال هستند و با ورق هاي سفالي متفاوت مي باشند. اين نوع از ورق ها از دور نماي ورق هاي سفال واقعي را دارند. مزايا و ويژگي هايي كه ورق هاي طرح سفال نسبت به ورق هاي سفالي دارند اين است كه از ورق هاي سفالي خيلي سبك تر هستند، از اين رو نصب آن ها خيلي راحت تر و آسان تر مي باشد و به همين دليل هزينه نصب آن ها نيز بسيار كمتر مي باشد.

در ورق هاي طرح سفال مشكلات و مسائلي كه در ورق هاي سفالي وجود دارد ديده نمي شود، چرا كه ورق هاي طرح سفال به هيچ وجه دچار خوردگي، پوسيدگي و همچنين شكستگي نمي شوند. رنگ آميزي ورق هاي طرح سفال به اين شكل مي باشد كه به قسمت رويي آن ها طي دو مرحله به صورت كوره اي با ضخامت 20 الي 25 ميكرون رنگ پودري زده مي شود و به قسمت پشتي آن ها طي يك مرحله به صورت كوره اي با ضخامت 7 الي 15 ميكرون رنگ پودري زده مي شود.

چنين رنگ آميزي بر روي ورق هاي طرح سفال باعث مي شود اين نوع از ورق ها در شرايط مختلف جوي مانند وزش بادهاي شديد، باران و يا تابش مستقيم نور خورشيد مقاومت و استحكام خود را حفظ كنند و به هيچ وجه دچار رنگ پريدگي نشوند و يا رنگي كه بر روي آن ها زده شده است، پوسته پوسته نشود و از بين نرود.

نكات قابل توجه در مورد ورق طرح سفالامروزه ورقهاي طرح سفال در مدلها و ابعاد مختلف توليد ميشود.

نكته قابل توجه در مورد ورق طرح سفال

نكته اي كه در ورقهاي طرح سفال حائز اهميت است اين است كه ورقهاي طرح سفال در مدلهاي مختلفي توليد ميشوند و با پيشرفت تكنولوژي در قالبهاي مدرن و بهره گيري از علم روز دنيا توليد ميشوند. به عنوان مثال ورق طرح سفالي كه با نام پالرمو يا ژنوا معروف است، به صورت طولي برش زير دستگاه رول فرمينگ فرم داده ميشوند.

ورق طرح سفال پرچين با رنگ كوره اي به صورت رول در ايران توليد ميگردد. ورقهاي طرح سفال ديگري نيز توليد ميشوند كه بيشتر به ورق پرچين يا رايكا در ايران معروف شده اند و پروسه توليدشان به اين شكل است كه ورق گالوانيزه رول به صورت تايلي در ابعاد 46 سانت در 1 متر و 43 در 125 سانت برش داده ميشود و زير دستگاه 200 تني پرس داده ميشوند. پرس شدن اين محصول مزاياي خاصي دارد، از جمله پرس دهانه ورق كه هم باعث زيبايي تايل ميشود و هم مقاومت ورق را بالا مي برد.

ورق پس از پرس شدن با رنگ پودري الكترواستاتيك در دستگاه كوره اتوماتيك با دماي 230 درجه پخته ميشود كه اين عمل باعث عمربالاي رنگ ورق در برابر تابش مستقيم آفتاب ميشود. اين مدل از ورق طرح سفال در واقع از ورقهاي وارداتي دكرا الگوبرداري شده است كه در تنوع رنگ هاي مختلف توليد و عرضه ميشود. متريال هاي كلاسيك تايلي پرسي در مقايسه با ورقهاي طرح سفال معمولي، از نظر هزينه اجرايي تفاوت خيلي كمي دارند و ميتوان گفت خيلي زياد نيست.

با كمي تحقيق در كيفيت و نوع تيرريزي، ميتوانيد محصولي با كيفيت بالاتري را با تفاوت اندك در هزينه ها انتخاب كنيد و جهت پوشش سقف ويلاي خود مورد استفاده قرار دهيد. نكته حائز اهميت در مورد ورقهاي تايلي پرسي كلاسيك اين است كه اين محصولات را به دليل پرسي بودن و داشتن دالبرينگ دهانه ورق ميتوان با زيرسازي چوب چهارتراش نيز اجرا كرد. در اين روش با ميخ مخصوص رزوه دار لعاب دار كه جهت نصب در دهانه ورق زده ميشود، چهره و شكل ظاهري سقف نيز خيلي زيباتر ميشود و همچنين مشكلات آب بندي سقف را كه با زدن پيچ سرمته دار بر روي ورق ها را در اكثر سقفها شاهد هستيم، نخواهد داشت.

عكس تايلي را كه در پايين ملاحظه ميفرماييد، مربوط به تايل كلاسيك در قالب نيوزلندي و با جنس ورق گالوالوم ميباشد. ابعاد تايل 43 سانت در 1/25 سانتي متر ميباشد و ضريب 2/4 آن يك متر مربع سقف را پوشش مفيد ميدهد.

تايل كلاسيك در قالب نيوزلنديتايل كلاسيك در قالب نيوزلندي و جنس ورق گالوالوم

راهنماي خريد انواع ورقهاي گالوانيزه با قيمت مناسب

در حال حاضر در كشورمان پيمانكاران زيادي هستند كه استفاده از ورقهاي طرح سفال معمولي را به دليل راحتي در نصب و اجرا به كارفرمايان پيشنهاد ميدهند. اين مدل از ورق ها بيشترين توليد و فروش را در داخل كشور دارد، زيرا اطلاعات اكثر كارفرماها در مورد متريالهاي ديگر خيلي كم است و احساس ميكنند كه در مقايسه با ورقهاي وارداتي مقرون به صرفه ميباشند.

در مورد ورقهاي كلاسيكي كه از روي ورقهاي دكرا نمونه برداري شده اما در آن به جاي سنگريزه از رنگ استفاده مي شود، ميتوان گفت كه هزينه هاي اجرايي مقرون به صرفه تر، ظاهر شكيل تر و مقاومت بالاتري نسبت به ورق طرح سفال معمولي دارند. اميد است با يك انتخاب صحيح سقف شيرواني، ويلاي خود را با پوششي زيبا و مقاوم به مرحله اجرا برسانيد.

در راستاي انتخاب متريال اجرايي جهت سقف شيبدار ميتوانيد با تيم مهندسي شركت ويلانما به رايگان مشاوره داشته باشيد تا پيش از اقدام به اجراي پروژه، با نمونه متريال مصرفي و درجه كيفيت آنها بيشتر آشنا شويد. ما در انتخاب نوع متريال به شما كمك خواهيم كرد تا محصولي با كيفيت، مقرون به صرفه تر و ماندگار و متنوع را با گارانتي 5 ساله بي قيد و شرط جهت پوشش سقف ويلاي خود برگزينيد.

عكسي كه در پايين به نمايش گذاشته شده است مربوط به ورق طرح سفال ايتاليايي يا همان ژنوا ميباشد. اين مدل از سيستم رولفرمينگ ورقهاي رنگي به دليل نزديك بودن موج ها به همديگر و زياد بودن موج هاي ريز در ورق، باعث افزايش مقاومت ورق به لحاظ تحمل فشار وزن زياد ميشود و نسبت به ورق طرح سفال پالرمو از همپوشاني و مقاومت بالاتري برخوردار است.

طرح سفال ايتاليايي يا ژنواورق ژنوا نسبت به ورق طرح سفال پالرمو، همپوشاني و مقاومت بالاتري دارد.

خدمات اجرايي و فروش ورق رايكا، ورقهاي گالوانيزه رنگي و ساير ورق ها توسط شركت ويلانما و با تيمي متخصص در اقصي نقاط ايران عزيز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ويلايي دماوند، آبسرد، گيلاوند، مناطق شمال ايران اعم از نور، رويان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمك آبرود، كلاردشت، كلارآباد، نوشهر و همچنين استان هاي كرمان، اصفهان، شيراز، قم، كاشان و تمام مناطق ويلايي و همچنين همه استان هاي ايران با حمل و نصب به صورت كامل و به قيمت روز تهران اجرا ميگردد. در شهرهاي خارج از محدوده تهران جهت استقرار اكيپ اجرايي شركت بايد از طرف كارفرما اسكان تهيه گردد.

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (قيمت فروش ورقهاي گالوانيزه رنگي) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

https://vilanama.ir/materiales-villa/sale-price-of-colored-galvanized-sheets/feed/ 0

منبع :ويلانما
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.