سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

اتخاذ برخي تصميمات به مردم پيام عادي انگاري داد/ مردم پروتكل‌ها را رعايت كنند

۱۰ بازديد

نماينده ساكنان اهواز در مجلس شوراي اسلامي تأييد كرد: ما از مردم مي خواهيم با رعايت دقيق پروتكل هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي از افزايش تعداد بيماران و مرگ و مير ناشي از كرونا جلوگيري كنند. مجتبي يوسفي ، در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران ، در مورد آخرين مورد شيوع ويروس كرونا در استان …

اتخاذ برخي تصميمات به مردم پيام عادي انگاري داد/ مردم پروتكل‌ها را رعايت كنند https://dibarooz.ir/اتخاذ-برخي-تصميمات-به-مردم-پيام-عادي-ان/ ديباروز Wed, 17 Feb 2021 07:14:37 0000 علمي و پزشكي https://dibarooz.ir/اتخاذ-برخي-تصميمات-به-مردم-پيام-عادي-ان/ نماينده ساكنان اهواز در مجلس شوراي اسلامي تأييد كرد: ما از مردم مي خواهيم با رعايت دقيق پروتكل هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي از افزايش تعداد بيماران و مرگ و مير ناشي از كرونا جلوگيري كنند. مجتبي يوسفي ، در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران ، در مورد آخرين مورد شيوع ويروس كرونا در استان …

نماينده ساكنان اهواز در مجلس شوراي اسلامي تأييد كرد: ما از مردم مي خواهيم با رعايت دقيق پروتكل هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي از افزايش تعداد بيماران و مرگ و مير ناشي از كرونا جلوگيري كنند.

مجتبي يوسفي ، در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران ، در مورد آخرين مورد شيوع ويروس كرونا در استان خوزستان گفت: از اين بيماري پيشگيري كنيد. كادر پزشكي كشور حدود يك سال است كه براي ريشه كن كردن اين بيماري در ميادين هستند و حتي درگذشته اند. روزها پيش ، يك پرستار جوان كه نوزادي را حمل مي كرد به خاطر سلامتي مردم درگذشت. با شنيدن اين خبر واقعاً ناراحت مي شويد.

وي افزود: “متأسفانه ، كرونا بسيار سريع در حال گسترش است و وضعيت در اهواز و كارون قرمز شده است.” متأسفانه ، بعضي اوقات مي بينيم كه تصميمات دولت و برخي وزارتخانه ها مانند برگزاري جشنواره فيلم فجر و عادي سازي اوضاع نيز در شرايط فعلي مثر است. در عين حال هنر و علاقه به هنر براي ما مهم است ، اما ضرورت برگزاري جشنواره فيلم فجر با اين شرايط چيست؟

نماينده اهواز در مجلس با بيان اينكه سلامت مردم و جامعه بيش از هر چيز مهمتر است ، افزود: “متأسفانه با تصميم گيري هايي ، ما به مردم پيام داده ايم كه اوضاع عادي شده است.” طبيعي است كه قرنيز را باز كنيد. خوزستان استاني با چهار فصل است و هم اكنون در شمال استان برف و در مناطق جنوبي هواي بهاري داريم. توانايي هاي استان اين افراد را بر آن داشت تا از اين فرصت براي تفريح ​​استفاده كنند.

وي افزود: “ما از مردم مي خواهيم با رعايت دقيق پروتكل ها و فاصله اجتماعي از افزايش تعداد بيماران و مرگ و مير ناشي از اين بيماري جلوگيري كنند.” ديديم كه طي دو هفته اوضاع از آبي به قرمز تغيير يافته است و نگراني هايي در مورد جهش نوع ويروس وجود دارد.

آل يوسيفي افزود: “از طرف ديگر ، ما بايد به فكر مشاغلي باشيم كه درآمد ثابت ندارند ، مانند بازرگانان و كارگران.” با توجه به هزينه هاي بالاي زندگي ، ما مجبور به حمايت از اين گروه هستيم. بستن اين مشاغل در مرحله اول درست نيست. شركت ها و اشخاصي كه درآمد ماهيانه دولت ندارند بايد هزينه سو decisions مديريت و تصميمات اشتباه برخي از سازمان ها را پرداخت كنند و پروتكل هاي بهداشتي را ناديده بگيرند. ما از مردم مي خواهيم كه با رعايت پروتكل هاي بهداشتي سازگارتر باشند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.