فروش مصالح شيرواني

به وبگاه تخصصي معماري خوش آمديد.

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

فروش مصالح شيرواني

۲۸ بازديد

مصالح سقف شيرواني در مناطق مختلف و با توجه به شرايط آب و هوايي ممكن است با مصالح متفاوتي انجام شود ولي انتخاب پوشش سقف شيبدار در زير سازي و استفاده از مصالح شيرواني بسيار تعيين كننده است. در واقع بايد گفت اين نوع سقف است كه تعيين مي كند كه اجراي سقف چه ميزان …

منبع اين مقاله در سايت رايكا بام در مورد فروش مصالح شيرواني توضيح داده شده است جهت اطلاعات بيشتر به وب سايت رايكا بام مراجعه نماييد

فروش مصالح شيرواني https://raykabam.ir/material-villa-sheets/sale-roofing-materials/ https://raykabam.ir/material-villa-sheets/sale-roofing-materials/#respond رايكابام Tue, 19 Jan 2021 17:15:44 0000 متريال ويلا https://raykabam.ir/?p=552

مصالح سقف شيرواني در مناطق مختلف و با توجه به شرايط آب و هوايي ممكن است با مصالح متفاوتي انجام شود ولي انتخاب پوشش سقف شيبدار در زير سازي و استفاده از مصالح شيرواني بسيار تعيين كننده است. در واقع بايد گفت اين نوع سقف است كه تعيين مي كند كه اجراي سقف چه ميزان …

منبع اين مقاله در سايت رايكا بام در مورد فروش مصالح شيرواني توضيح داده شده است جهت اطلاعات بيشتر به وب سايت رايكا بام مراجعه نماييد

مصالح سقف شيرواني در مناطق مختلف و با توجه به شرايط آب و هوايي ممكن است با مصالح متفاوتي انجام شود ولي انتخاب پوشش سقف شيبدار در زير سازي و استفاده از مصالح شيرواني بسيار تعيين كننده است. در واقع بايد گفت اين نوع سقف است كه تعيين مي كند كه اجراي سقف چه ميزان و چه نوع مصالحي نياز دارد.

در اين بحث ما به دنبال اجراي سقف مسطح نيستيم كه مي تواند با انواع مصالح رايج ساختمان سازي اجرا شود. در واقع در اين مبحث ما به انتخاب و نوع مصالح مرتبط به اجراي سقف شيرواني و يا سقف شيبدار مي پردازيم. سقف هايي كه عموما در مناطق باراني و مرطوب بيشتر كار مي شدند اما امروزه به جزئي ثابت براي اجراي سقف خانه هاي لوكس، اجراي سقف ويلا، اجراي انواع سقف شيبدار خانگي و غير خانگي و انواع سقف بلند و كوتاه اختصاص يافته است.

مصالح اجراي سقف شيبدار و شيروانيمصالح اجراي سقف شيبدار و شيرواني

هر چه سيب سقف كمتر باشد نياز به استفاده از مصالح آب بندي و عايق بندي بيشتر محسوس مي شود و هر چه جهت و يا تعداد جهت هاي شيب بيشتر باشد نيز نياز به همپوشاني و درز بندي و زير سازي سقف اهمتي بيشتري پيدا مي كند.

سقف بخش قابل توجهي اي پوشش خانه را به خود اختصاص مي دهد و هرگونه لرزش و ضربه اي بر پيكر ساختمان مي تواند باعث شود تا سقف دچار مشكلاتي مانند باز كردن درز، ريختن مصالح و غيره شود. خوشبختانه در سال هاي اخير از انواع پوشش هاي مناسب براي اجراي سقف رونمايي شده است كه داراي كيفيت هاي متنوعي هستند. پوشش سقف شيبدار اهميت بسيار بالايي در تعيين نوع مصالح دارد و حتي در نوع زير سازي و مصالح ديگري هم كه براي اجراي سقف شيبدار به كار مي رود تاثير گذار است.

سقف با شيب زياد و سقف با شيب كم يا صافسقف با شيب زياد و سقف با شيب كم يا صاف

خود انتخاب مصالح نيز به دليل تنوع كيفيت براي اجراي با كيفيت سقف شيبدار همانند انواع ديگر سقف ها و حتي سازه هاي ساختمان اهميت زيادي دارد. لذا فروش مصالح شيرواني الزاما به معني شناخت دقيق نوع مصالح براي كاربرد در انواع اجراي سقف ويلا نيست و بهتر است قبل از خريد مصالح شيرواني در خصوص آن تحقيق كنيد.

مواد مورد نياز براي اجراي سقف با شيب كم

معمولا سقف مسطح و يا با شيب كم در مناطقي كه بارندگي باران و برف كم است و در ساختمان هاي صنعتي با پهناي زياد استفاده مي شود. براي اجراي اين نوع سقف ها از شن و ماسه، قير اصلاح شده، لاستيك هاي مصنوعي از نوع EPDM ، برخي از انواع رول ها، آهن و فولاد، فلت و غيره استفاده مي شود. اين نوع سقف ها ممكن است از انواع پوشش سقف شيبدار براي نما و يا روكش سقف استفاده كنند و يا از موزاييك و كاشي براي سقف استفاده شود و معمولا كمتر در دسته بندي سقف شيبدار قرار دارند.

اجراي سقف شيبداراجراي سقف شيبدار

مصالح مورد نياز براي اجراي سقف شيبدار

سقف شيبدار از يك درجه شيب كه معمولا از 3 تا 12 درجه تا 45 درجه شيب تشكيل شده است. برخي از سقف هاي شيبدار حتي شيب تند تري ممكن است بسته به نوع سازه و طرح داشته باشند. فروش مصالح شيرواني و يا فروش مصالح سقف شيبدار معمولا در مكان هايي كه انواع پوشش سقف شيبدار به فروش مي رسد موجود مي باشد. ضمن اينكه تنوع اين مصالح مي تواند بسيار متفاوت باشد .

به صورت كلي اجراي سقف شيبدار نياز به سه نوع مصالح دارد. مصالحي كه براي زير سازي استفاده مي شوند، مصالحي كه براي پوشش و يا عايق كاربرد دارند و مصالحي كه براي پوشش سقف شيبدار كاربرد دارند.

فروش مصالح شيرواني براي زير سازي

شركت رايكابام به منظور رضايت كامل مشتريان خود اقدام به تهيه و فروش مصالح شيرواني درجه يك و با كيفيت فوق العاده بالا به مشتريان خود نموده است و در ضمن در صورت نياز مشتريان خود امر پياده سازي و اجراي زير كاري سقف  شيبدار را عهده دار مي شود.

زير سازي سقف شيبدار با توجه به نوع طراحي و نوع شيب متفاوت مي باشد. سقف شيبدار يك طرفه، دو طرفه، چند طرفه و با شيب هاي با درجات متفاوت نمي تواند زير سازي يكساني داشته باشد. ضمن اينكه نوع زير سازي و مصالح سقف شيبدار در مناطق باراني با مناطق خشك و آفتابي بسيار متفاوت است.

معمولا زير سازي سقف شيبدار شامل اسكلت بندي و در صورت نياز ايجاد نشيمنگاه مطمئن يا بتون ريزي مي شود. معمولا در اجراي سقف شيبدار كمتر موضوع بتن ريزي مطرح مي شود اما اگر ساختمان در منطقه اي باشد كه خاك سست دارد بايد با استفاده از شن و سيمان و آرموتور بندي زير سازي سازه مستحكم شود.

اجراي زير سازياجراي زير سازي

سپس بايد اسكلت اصلي سازه با توجه به نوع طراحي آماده شود. معمولا در شرايط آب و هوايي متفاوت نوع اسكلت بندي و كلاف بندي ساختمان متفاوت است. عمدتا در اجراي ساختمان با سقف شيبدار امروزي از فولاد و يا فلز براي كلاف بندي و اسكلت سازي استفاده مي شود. هر چند گاها از چوب نيز استفاده مي كنند.

معمولا از قوطي هاي فلزي با قطر بزرگ براي ساختن ستون هاي اصلي كلاف ساختمان و از قوطي هاي كوچكتر و نهايتا پروفيل ها و سيم هاي فولادي براي كلاف بندي بين اين قوطي ها و ساختن يك شبكه اسكلتي محكم استفاده مي شود.

استفاده از پروفيل ها با قطر هاي متفاوت با توجه به اندازه دهانه اجراي سقف انتخاب مي شود. ضمن اينكه جهت شيب نيز رد كلاف بندي بايد به خوبي رعايت شود تا در زمان عايق بندي به راحتي بتوان مصالح عايق بندي را كار كرد.

فروش مصالح شيرواني براي عايق بندي

براي ايمني ساختمان از نفوذ آب باران و برف، فشار باد و طوفان، ايجاد ايمني گرمايشي و سرمايشي و ايمن سازي ساختمان در برابر حريق و زلزله استفاده از عايق بندي اهميت زيادي دارد. گروه صنعتي رايكابام با استفاده از دانش نيروهاي تخصصي خود اقدام به توليد و فروش مصالح شيرواني عايق بندي  درجه يك ساختمان متناسب با نوع سازه در سراسر ايران نموده است.

هر ساختمان نياز به عايق بندي دارد ولي اين عايق بندي با توجه به شرايط آب و هوايي ، نوع زير سازي و بخصوص پوشش سقف شيرواني بسيار مي تواند متفاوت باشد. منظور اينكه اگر پوشش سقف شيبدار از نوع ضد آب و با همپوشاني بالا انتخاب شود عايق بندي نياز به مصالح كمتري دارد اما اگر نوع پوشش سقف شيرواني از كيفيت بالا برخوردار نباشد بايد در انتخاب و اجراي عايق بندي بم بسيار دقت كرد.

فروش مصالح شيروانيفروش مصالح شيرواني

براي عايق بندي سقف شيبدار از انواع پشم و شيشه، پشم سنگ، پوشش هاي فلزي بصورت ساندويچ پنل، ورق هاي OSB، انواع لاستيك هاي مصنوعي ، فيبر ها و غيره استفاده مي شود.

در نتيجه مجري سقف شيبدار با تو.جه به شناختي كه از پوشش سقف شيرواني دارد بايد نوع عايق بندي سقف شيبدار را تعيين كند. اجراي عايق بندي سقف شيرواني بايد به گونه اي باشد كه در صورت عبور آب و نم از روكش سقف شيبدار اين آب و نم يا رطوبت و يا حتي فشار باد در اين عايق مهار شود و حتي در صورت آتش سوزي به راحتي شعله ور نشود. در ضمن بايد يك لايه مطمئن در جهت پرت انرژي حرارتي و گرمايشي و حتي ورود توده هواي گرم در تابستان به داخل ايجاد نمايد.

ما در شركت رايكابام براي عايق بندي سقف شيبدار اقدام به فروش مصالح شيرواني اصلي در انواع چوب OSB، انواع ورق هاي لاستيكي، فيبر ها، انواع ساندويچ پنل، انواع چسب و درزگير و غيره با ضمانت بالا نموده ايم.

فروش مصالح شيرواني براي اجراي پوشش سقف شيبدار

اما اصلي ترين نوع مصالح سقف شيرواني را مي توان نوع پوشش سقف شيبدار دانست. شركت رايكابام به عنوان بزرگ ترين تامين كننده انواع تايل، ورق پوششي و پوشش سقف شيبدار در ايران اقدام به فروش مصالح شيرواني در طيف هاي متنوع و با درجات كيفي متفاوت و رنگ بندي مورد نظر مشتريان با قيمت تمام شده بسيار مقرون به صرفه با حذف واسطه ها نموده است.

امروزه اجراي سقف شيبدار به دو صورت سنتي و مدرن انجام مي شود. اگر براي اجراي سقف شيرواني سبك سنتي را انتخاب كرده باشيد احتمالا بايد با استفاده از سفال، چوب ، موزاييك، سنگ و يا فلزات گالوانيزه معمولي و يا ايرانيت هاي سيماني اين كار را انجام دهيد. اجراي اين نوع سقف شيبدار نيازمند مراقبت بسيار زيادي است و هزينه تعميرات و نگهداري ساليانه نياز دارد ولي از نظر هزينه تمام شده كمي ارزان تر از سبك هاي مدرن است.

اما اجراي سقف مدرن شيبدار با استفاده از ورق سقف شيبدار يا پوشش سقف شيبدار نوين انجام مي شود. تنوع اين نوع پوشش سقف شيبدار بسيار بسيار متنوع است. از ورق شينگل، ورق دكرا، ورق آندوويلا، ورق طرح سفال و غيره مي توان به عنوان نمونه هاي اين نوع پوشش سقف شيبدار نام برد.

معمولا به دليل همپوشاني بسيار بالا، نحوه اجراي بسيار ساده، مقاومت فوق العاده بالا در برابر رطوبت، باران ، آلاينده ها، حرارت، فرسايش و زنگ زدگي، خوردگي و فشار و غيره، به دليل تنوع طرح و رنگ و به دليل طول عمر بالا از محبوبيت زيادي برخوردار شده است.

انواع ورق با كيفيت سقف شيبدار مانند شينگل و يا دكرا به دليل ساخته شده از چندين لايه خود كار عايق بندي ساختمان را نيز به خوبي انجام مي دهند. اغلب اين سقف ها با استفاده از تجهيزات ساده و معمولي قابل اجرا هستند و در اغلب سقف ها و با شيب بندي هاي متفاوت قابليت اجرا دارند.

از اين رو توصيه مي شود به منظور صرفه جويي در خريد مصالح شيرواني بهتر است با كمي هزينه بيشتر اقدام به خريد پوشش سقف شيبدار با كيفيت بكنيد تا در آينده با مشكلات بسيار كمتري مواجه شده و در ضمن در هزينه هاي خريد ساير مصالح شيرواني نيز صرفه جويي زيادي كرده باشيد.

شركت رايكابام تامين كننده نمونه انواع مصالح شيرواني و سقف شيبدار با فروش مصالح سقف شيرواني و يا فروش مصالح سقف شيبدار با كيفيت بالا و با هزينه تمام شده بسيار مقرون به صرفه آماده همكاري با كليه هم ميهنان عزيز به منظور اجراي سقف شيبدار با كيفيت و با طول عمر بالا در تمامي نقاط ايران مي باشد. فروش مصالح شيرواني با كيفيت و با عملكرد بالا تخصص ما است.

منبع اين مقاله در سايت رايكا بام در مورد فروش مصالح شيرواني توضيح داده شده است جهت اطلاعات بيشتر به وب سايت رايكا بام مراجعه نماييد

https://raykabam.ir/material-villa-sheets/sale-roofing-materials/feed/ 0

منبع :رايكابام
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.