چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

جدول شهرستان­‌هاي نارنجي و قرمز كشور از تاريخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ منتشر شد

۱۵ بازديد

كميته ايمني ، اجتماعي و انضباطي مركز ملي كنترل بيماري كرونا در اطلاعيه شماره 5 خود ، رنگ شهرهاي نارنجي و قرمز كشور را از تاريخ 16.03.2017 تا 6.04.2014 اعلام و بر ممنوعيت آن تأكيد كرد. در حالي كه از “و” به شهرهاي نارنجي سفر مي كرد ، و سرخ از همه مردم عزيز دعوت …

منبع: سايت كردوار نيوز
جدول شهرستان­‌هاي نارنجي و قرمز كشور از تاريخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ منتشر شد

جدول شهرستان­‌هاي نارنجي و قرمز كشور از تاريخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ منتشر شد https://kordavar.ir/جدول-شهرستان‌هاي-نارنجي-و-قرمز-كشور/ كردوار نيوز Mon, 15 Mar 2021 17:34:26 0000 اخبار سلامت https://kordavar.ir/جدول-شهرستان‌هاي-نارنجي-و-قرمز-كشور/

كميته ايمني ، اجتماعي و انضباطي مركز ملي كنترل بيماري كرونا در اطلاعيه شماره 5 خود ، رنگ شهرهاي نارنجي و قرمز كشور را از تاريخ 16.03.2017 تا 6.04.2014 اعلام و بر ممنوعيت آن تأكيد كرد. در حالي كه از “و” به شهرهاي نارنجي سفر مي كرد ، و سرخ از همه مردم عزيز دعوت …

منبع: سايت كردوار نيوز
جدول شهرستان­‌هاي نارنجي و قرمز كشور از تاريخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ منتشر شد

كميته ايمني ، اجتماعي و انضباطي مركز ملي كنترل بيماري كرونا در اطلاعيه شماره 5 خود ، رنگ شهرهاي نارنجي و قرمز كشور را از تاريخ 16.03.2017 تا 6.04.2014 اعلام و بر ممنوعيت آن تأكيد كرد. در حالي كه از “و” به شهرهاي نارنجي سفر مي كرد ، و سرخ از همه مردم عزيز دعوت كرد كه سفرهاي خود را در زمان مناسب به تعويق بيندازند.

به گزارش كردوار نيوز ، به نقل از بانك اطلاعات وزارت امور داخله ، متن كامل اين اطلاعيه به شرح زير است:

“ملت شريف و عزيز ايران
هنگام تبريك فرارسيدن ماه مبارك شعبان و اعياد در سراسر نور و شادي اين ماه ، پيشاپيش فرارسيدن سال نو و بهار طبيعت با سلام و تبريك ، پيش از هر چيز با عزيزان همدرد باشيد ( رسانه ها ، اصناف ، صداوسيما و غيره) ، لطفاً همكاري و توجه ويژه اي داشته باشيد ، ما بار ديگر صميمانه از مسئولان و كارمندان در زمينه مديريت بيماري Covid 19 بخاطر تنها نماندن ما قدرداني و تشكر مي كنيم. تا شاهد روزهاي دردناك و ناگوارتر نباشيم.
فرا رسيدن عيد نوروز و بهار طبيعت هر ساله آغاز حركتي زيبا در ايران است كه آداب و رسوم سنتي را برقرار مي كند و به مراسم مذهبي و اخلاقي احترام مي گذارد.
با اين حال ، امسال ، به دليل شيوع ويروس و تهديدهاي جدي براي سلامتي هر شهروند ، اين رويداد زيبا و ديدني با چالش جدي روبرو شده است. همانطور كه مي بينيد ، يك سال از تجربه مديريت بيماري عروق كرونا ويروس قلب مي گذرد ، كه يك موفقيت ارزشمند اما گران است. خادمان شما اين روزها ماه ها قبل از نوروز برنامه ريزي كردند ، اما همه تصميمات تحت الشعاع غيرقابل پيش بيني بودن بيماري جويد 19 قرار گرفتند. به همين دليل ، با توجه به وضعيت بيماري در كشور ، احتمالات و سناريوهاي مختلف پيش بيني مي شود.
الحمدلله … با حمايت و تلاش دلسوزانه همه شما عزيزان ، طبق گفته وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، وضعيت شهرستانها از نظر بيماري به نقطه خوبي رسيده است ، اگرچه در آنجا احتمال بيماري ويروسي بسيار شكننده و به خصوص جهش يافته است.
طبق موقعيت قانوني مصوب ستاد ملي ، سفر به شهرهاي “نارنجي” و “قرمز” ممنوع است ، بنابراين تصميم گرفته شد ليست نهايي شهرها در تاريخ 16 مارس به ملت شريف ارائه شود. در همين راستا ، هنگام اعلام ليست فوق ، همه افراد همچنين نكات مهم زير را نشان مي دهد كه بايد به طور جدي مورد توجه و مشاهده قرار گيرد:

اگرچه وضعيت بيماري در شهرها بهبود يافته است ، اما به دليل وجود ويروس جهش يافته در 29 استان بسيار شكننده است. هرگونه جابجايي ، جابجايي ، تناوب ، ترافيك و تجمع مي تواند نه تنها براي هر فرد ، بلكه براي كل كشور يك تهديد جدي باشد. بنابراين از همه نزديكان شما خواسته مي شود تا در ادامه اين مسير به مسئولان كمك كرده و در زمان مناسب ويزيت را به تعويق بيندازند.

ليست زير تكرار و يادآوري مي كند كه سفر به شهرهاي نارنجي و قرمز ممنوع است.

اگر افراد عزيز قصد سفر دارند از آنها خواسته مي شود كه به نكات زير توجه ويژه داشته و با رعايت آنها از خانواده و سلامت خود محافظت كنند:

حتي مي توان با ماشين سفر كرد.

اطمينان حاصل كنيد كه آنها و خانواده هايشان سالم هستند و سپس براي سفر برنامه ريزي كنيد.

از اجتماعات خانوادگي به شدت خودداري كنيد.

از جلسات و ترافيك غيرضروري خودداري كنيد.

دستورالعمل هاي ارائه شده توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي را براي پيروي از بهداشت و بهداشت در طول سفر به شدت دنبال كنيد.

اگر روند بيماري در شهرها تغيير كند ، افراد غير بومي در اسرع وقت برمي گردند.

افرادي كه از وضعيت پزشكي خود آگاه هستند (آزمايش مثبت) به هيچ وجه نبايد سفر كنند و يا مسافرت كنند.

بسم الله

معاون وزير بهداشت ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي

نقاشي شهرهاي نارنجي و سرخ كشور بين 16.03.2017 – 6.04.2014

وضعيت نارنجي: پرخطر. در اين حالت ، سطح كار 3 و 4 بسته خواهد شد.
وضعيت قرمز: بسيار خطرناك است. در اين حالت ، همه كارها (به استثناي شرايط اساسي سطح 1) بسته مي شوند

دولت شهر وضعيت
آذربايجان شرقي سراب نارنجي
آذربايجان شرقي واي شير نارنجي
آذربايجان غربي اروميه نارنجي
آذربايجان غربي چايپاره نارنجي
آذربايجان غربي ماكو نارنجي
آذربايجان غربي پول نقد نارنجي
اصفهان گلپايگان نارنجي
ايلام دهلران نارنجي
بوشهر ديلم نارنجي
بوشهر كنگان نارنجي
بوشهر اناوه نارنجي
چهارمحال و بختياري مامان نارنجي
خوزستان ابادان قرمز
خوزستان اميدوارم كه نارنجي
خوزستان انديمشك نارنجي
خوزستان اهواز قرمز
خوزستان ايذه نارنجي
خوزستان باغ ملك نارنجي
خوزستان باوي نارنجي
خوزستان بندر ماهشهر قرمز
خوزستان بهبهان نارنجي
خوزستان خرمشهر نارنجي
خوزستان دزفول قرمز
خوزستان دشت نجيب نارنجي
خوزستان رامهرمز قرمز
خوزستان شادگان نارنجي
خوزستان شوش قرمز
خوزستان شوشتر قرمز
خوزستان وارون قرمز
خوزستان مسجد سليمان نارنجي
فارسي ارسنجان نارنجي
فارسي زرين دشت نارنجي
دردستان ديواندر نارنجي
كهگيلويه و بويراحمد گريختن قرمز
لرستان دختر پل نارنجي
لرستان سلام نارنجي
مركزي خميني نارنجي
هرمزقان خمير نارنجي
همدان نهاوند نارنجي
يزد حلقه نارنجي

توجه داشته باشيد:
اگر در تعطيلات وضعيت يكي از شهرهاي زرد و آبي به نارنجي و قرمز تغيير كند ، كميته امنيتي ، اجتماعي و انتظامي وضعيت را به مركز سال گزارش مي كند.
در پايان ، با تكرار نياز به اعتماد به نفس و از بين بردن تاج در زمان مناسب ، عزيزان ما در مراكز پزشكي به عنوان سربازان خط مقدم سخت جنگيدند تا با فدا كردن جان خود و از خود گذشتگي ، بيماري را به حالت فعلي برسانند. سال بدون شك با توجه به تلاش هاي دولت محترم و آزار و شكنجه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي در زمينه واردات و توليد واكسن ، بدون شك همه بستگان شما مي پذيرند كه وضعيت فعلي طي چند ماه آينده ادامه داشته و واكسيناسيون مي تواند فرصتي قابل اعتماد و قابل اعتماد فراهم كنيد.

كميته امنيت ، اجتماعي و انضباطي مركز ملي كنترل بيماري كرونا “

انتهاي پيام

منبع: سايت كردوار نيوز
جدول شهرستان­‌هاي نارنجي و قرمز كشور از تاريخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ منتشر شد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.