چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

رييسي مطرح كرد؛ سفر و ديد و بازديد‌ها عامل چرخش كروناي انگليسي در كشور

۱۵ بازديد

به گزارش شفاف ، علي رضا رئيسي سخنگوي فرماندهي ملي كرونا در آخرين جلسه هيئت مديره معاون بهداشت وزارت بهداشت در سال 1399 گفت: با توجه ويژه به اين موضوع ، براي حفظ جان آنها و خانواده هايشان به ويژه كودكان و افراد مسن بايد از مهماني و ملاقات جداگانه در نوروز خودداري كنند. وي …

رييسي مطرح كرد؛ سفر و ديد و بازديد‌ها عامل چرخش كروناي انگليسي در كشور https://dibarooz.ir/رييسي-مطرح-كرد؛-سفر-و-ديد-و-بازديد‌ها-ع/ ديباروز Wed, 17 Mar 2021 08:33:07 0000 علمي و پزشكي https://dibarooz.ir/رييسي-مطرح-كرد؛-سفر-و-ديد-و-بازديد‌ها-ع/ به گزارش شفاف ، علي رضا رئيسي سخنگوي فرماندهي ملي كرونا در آخرين جلسه هيئت مديره معاون بهداشت وزارت بهداشت در سال 1399 گفت: با توجه ويژه به اين موضوع ، براي حفظ جان آنها و خانواده هايشان به ويژه كودكان و افراد مسن بايد از مهماني و ملاقات جداگانه در نوروز خودداري كنند. وي …

به گزارش شفاف ، علي رضا رئيسي سخنگوي فرماندهي ملي كرونا در آخرين جلسه هيئت مديره معاون بهداشت وزارت بهداشت در سال 1399 گفت: با توجه ويژه به اين موضوع ، براي حفظ جان آنها و خانواده هايشان به ويژه كودكان و افراد مسن بايد از مهماني و ملاقات جداگانه در نوروز خودداري كنند.

وي استفاده از فضاي مجازي را بهترين جايگزين براي بازديدها عنوان كرد و گفت: با نظارت بر اين موضوع ، مي توانيم عزيزانمان را در حوادث و تعطيلات سالهاي آينده در كنار خود داشته باشيم.

رئيسي با اشاره به خريدهاي نوروزي در روزهاي پاياني سال افزود: با توجه به تقويت زيرساخت هاي كشور طي يك سال گذشته ، بهترين راه براي خريد مراجعه به فروشگاه هاي آنلاين است و اين اقدام باعث كاهش چشمگير بازديد و شيوع ويروس كرونا. “

وي اين سفر را يكي از عوامل مهم در انتقال و شيوع كرونا توصيف كرد و افزود: شهروندان نبايد انشاالله با گسترش واكسيناسيون و كاهش شيوع بيماري در ماه هاي آينده به نوروز سفر كنند. ، زمين مناسب براي سفرها فراهم خواهد شد.

رئيسي با اشاره به فعاليت هاي بهداشتي سراسري در سال 1399 گفت: “همكاران من با تمام توان در طول سال همه گيري 19 كوويد ، از مراكز بهداشتي درماني در شهرها گرفته تا دورترين مراكز بهداشتي خدمت كردند و جاي كاركنان بهداشت و درمان وجود دارد.” ما از ارائه دهندگان مراقبت هاي بهداشتي و پزشكان قدرداني مي كنيم. ماماها ، كارشناسان بهداشت شغلي و محيطي ، دندانپزشكان ، كارشناسان كنترل بيماري و ساير افراد در اين زمينه.

معاون وزير بهداشت در پايان با اشاره به آمادگي كامل مراكز بهداشتي در ايام نوروز 1400 ، افزود: علاوه بر تشديد بازرسي هاي بهداشت محيط در اين ايام ، ساير مراكز بهداشتي نيز آماده خدمات رساني به مردم شريف ايران خواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.