سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

كشورهاي اروپايي در انتظار تاييد كيت‌هاي تست‌ خانگي كرونا

۸ بازديد

به گفته شفاف ، مسئولان داروخانه اميدوارند كه از ماه آوريل (اين ماه) در كشور همه شهروندان بتوانند اين كيت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها تهيه كنند ، اگرچه هنوز در انتظار تأييد نهايي ، دستورالعمل هاي توزيع و نحوه استفاده از آزمون كرونا خانگي. گروه ها. در حقيقت ، كيت هاي …

كشورهاي اروپايي در انتظار تاييد كيت‌هاي تست‌ خانگي كرونا https://dibarooz.ir/كشورهاي-اروپايي-در-انتظار-تاييد-كيت‌ه/ ديباروز Wed, 14 Apr 2021 11:18:22 0000 علمي و پزشكي https://dibarooz.ir/كشورهاي-اروپايي-در-انتظار-تاييد-كيت‌ه/ به گفته شفاف ، مسئولان داروخانه اميدوارند كه از ماه آوريل (اين ماه) در كشور همه شهروندان بتوانند اين كيت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها تهيه كنند ، اگرچه هنوز در انتظار تأييد نهايي ، دستورالعمل هاي توزيع و نحوه استفاده از آزمون كرونا خانگي. گروه ها. در حقيقت ، كيت هاي …

به گفته شفاف ، مسئولان داروخانه اميدوارند كه از ماه آوريل (اين ماه) در كشور همه شهروندان بتوانند اين كيت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها تهيه كنند ، اگرچه هنوز در انتظار تأييد نهايي ، دستورالعمل هاي توزيع و نحوه استفاده از آزمون كرونا خانگي. گروه ها.

در حقيقت ، كيت هاي خودآزمايي مانند روش هاي تست آنتي ژن COVID-19 عمل مي كنند.

برخلاف تست هاي PCR كه انجام آنها 12 تا 48 ساعت به طول مي انجامد ، نتايج آزمايش آنتي ژن Quid در كمتر از 30 دقيقه در دسترس است ، اما از دقت كمتري نسبت به تست هاي PCR برخوردار است.

اگر تست هاي PCR آزمايشگاهي 98٪ دقيق باشد ، اين خودآزمايي هاي خانگي 80٪ دقيق هستند.

رسانه هاي فرانسوي عملكرد آزمايش هاي خودآزمايي در منزل را با آزمايش هاي بارداري مقايسه مي كنند و ادعا مي كنند كه اين آزمايشات مي تواند بهترين روش براي جلوگيري از شيوع بيماري باشد ، اگرچه در صورت مثبت بودن آزمايش كوئيد ممكن است آزمايشات بيشتري لازم باشد.

نحوه اداره اين خودآزمايي ها در خانه آسان است. كافي است با استفاده از يك لوله نازك قرار داده شده در دستگاه ، قسمت كوچكي از مخاط بيني را با مايع موجود در كيت مخلوط كنيد و سپس مايع را در كيت تشخيصي نهايي قرار دهيد تا نتيجه آن در كمتر از 30 دقيقه مشاهده شود.

ديگر كشورهاي اروپايي از جمله ايتاليا ماه هاست كه اين كيت ها را در داروخانه ها مي فروشند ، اما هيچ يك از آنها تاييد نهايي را از وزارت بهداشت دريافت نكرده اند.

با اين حال ، وزارت بهداشت فرانسه تأكيد كرد كه فقط افرادي كه علائم بيماري كوويد را ندارند و بيش از 15 سال سن دارند مي توانند براي استفاده از اين خودآزمايي هاي خانگي تأييد شوند.

به گفته يورونيوز ، قيمت كيت در فرانسه ، كه كمترين ميزان در بين كشورهاي اروپايي است ، 6 يورو است كه به گفته جروم سالومون ، رئيس كميته عالي بهداشت براي مبارزه با كويد 19 ، به زودي به 5 يورو مي رسد. شوراي مبارزه با كوويد 19 هفته در جستجوي خودآزمايي خانگي به سر برد تا سرانجام در اواخر ماه مارس تصويب شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.