بهرام رادان در نقش ناصر الدين شاه سريال جيران

به وبگاه تخصصي معماري خوش آمديد.

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

بهرام رادان در نقش ناصر الدين شاه سريال جيران

۱۱ بازديد

به نقل از سايت آپ تي وي و سايت رخشاره اين روزها بهرام رادان در قامت ناصر الدين شاه و پري ناز ايزديار با نقش جيران، جلوي دوربين حسن فتحي در سريال جيران اين كارگردان رفته‌اند و به تازگي تصاويري از اين بازيگر در پشت صحنه سريال «جيران» منتشر شده است. «جيران» دومين تجربه سريال‌سازي …

منبع: سايت كردوار نيوز
بهرام رادان در نقش ناصر الدين شاه سريال جيران

بهرام رادان در نقش ناصر الدين شاه سريال جيران https://kordavar.ir/بهرام-رادان-در-نقش-ناصر-الدين-شاه/ كردوار نيوز Mon, 17 May 2021 11:14:49 0000 اخبار فرهنگي https://kordavar.ir/?p=5175

به نقل از سايت آپ تي وي و سايت رخشاره اين روزها بهرام رادان در قامت ناصر الدين شاه و پري ناز ايزديار با نقش جيران، جلوي دوربين حسن فتحي در سريال جيران اين كارگردان رفته‌اند و به تازگي تصاويري از اين بازيگر در پشت صحنه سريال «جيران» منتشر شده است. «جيران» دومين تجربه سريال‌سازي …

منبع: سايت كردوار نيوز
بهرام رادان در نقش ناصر الدين شاه سريال جيران

به نقل از سايت آپ تي وي و سايت رخشاره اين روزها بهرام رادان در قامت ناصر الدين شاه و پري ناز ايزديار با نقش جيران، جلوي دوربين حسن فتحي در سريال جيران اين كارگردان رفته‌اند و به تازگي تصاويري از اين بازيگر در پشت صحنه سريال «جيران» منتشر شده است. «جيران» دومين تجربه سريال‌سازي حسن فتحي در نمايش خانگي پس از ساخت سريال موفق و عاشقانه «شهرزاد» است.

احسان جوانمرد نويسنده سريال جيران

نويسندگي سريال جيران بر عهده احسان جوانمرد نويسنده سريال پرمخاطب بانوي عمارت است كه براي اولين بار با حسن فتحي همكاري ميكند. حسن فتحي پس از تجربههاي موفقي چون شب دهم، مدار صفر درجه و مخصوصا شهرزاد اين بار هم با يك سريال تاريخي به نمايش خانگي خواهد آمد. سحر دولتشاهي، صابر ابر، نويد محمدزاده، هومن سيدي، نويد پورفرج و فرشته حسيني، انتخاب بازيگران هومن سيدي در مقام كارگردان در اين اثر بوده اند. ايزديار در سريال قبلي فتحي يعني «شهرزاد» نيز حضور پر رنگي داشت. سريالي كه در مراحل پاياني و تنها 3 هفته ديگر تا پايان فيلمبرداري خود قرار داشت كه تقريبا 3-4 هفته قبل از پايان سال 98، پروژه به دليل شيوع ويروس كرونا متوقف شد.

پريناز ايزديار اولين بازيگري ست كه در اين سريال حضور خواهد داشت. حسن فتحي كه مديران تلويزيون از بازگشت او به تلويزيون خبر داده بودند، باز هم قرار است در شبكه نمايش خانگي سريال ديگري بسازد. از سوي ديگر برخي از وب سايت‌هاي موجود در فضاي اينترنت ممكن است براي دانلود قسمت‌هاي خاصي از يك سريال حجم اينترنت بسياري را درخواست كند و گزينه‌هاي مختلفي براي دانلود در اختيار كاربر قرار ندهد همه‌ي اين عوامل علاوه بر از دست رفتن حجم اينترنت در بسياري از مواقع باعث ناراحتي مي‌شود تصور كنيد چندين ساعت است در اينترنت به جستجوي سريال مورد نظر خود هستيد و در آخر هيچ نتيجه‌اي به دست نيايد. يكي ديگر از حاشيههاي مهم سريال جيران، جلوگيري صدا و سيما از تصويربرداري اين سريال در شهرك سينمايي غزالي است كه چندي پيش علني شد و مديرعامل فيليمو به صراحت عنوان كرد صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران چون توان رقابت با سريال‌هاي شبكه نمايش خانگي را ندارد و از طرفي چشم ديدن استقبال مردم و درآمد سريال‌هاي شبكه نمايش خانگي را ندارد، بصورت كاملا علني در حال سنگاندازي در مسير توليد اين آثار است.

دانلود سريال جيران در رخشاره

با دانلود سريال ايراني جيران از رخشاره ساعتهاي زيادي را پاي تلويزيون خواهيد نشست و گذر زمان را متوجه نخواهيد شد چون اين سريال تماشاچي را به عمق تاريخ ايران يعني زمان ناصر الدين شاه ميبرد ناصرالدين شاه در اين سريال عاشق و دلباخته جيران ميشود و ماجراهاي عاشقانه زيادي در اين بين رقم ميخورد. فتحي پس از سريال شهرزاد تصميم به ساخت اين سريال گرفته است. اين سريال نيز روايتگر داستاني عاشقانه در دل تاريخ يعني در زمان ناصرالدين شاه قاجار است كه داستان آشنايي و علاقه او به يكي از زنان حرمسرايش به نام «جيران» را به تصوير ميكشد.

البته جيران نامي است كه ناصرالدين شاه براي اين زن انتخاب كرده است. با توجه به خلاصه داستاني كه از اين سريال منتشر شده است، داستان سريال درباره جيران يكي از دختراني است كه به تازگي به جمع درباريان ناصرالدين شاه قاجار وارد شده و شاه ايران عاشق او ميشود. چنانكه كارشناس محترم پرونده نيز پس از مطالعه فيلمنامه دو سريال، به صورت كتبي و صريح عنوان داشتهاند كه هيچگونه شباهتي در آن‌ها وجود ندارد. وي فعاليتهاي هنري خود را با بازيگري تئاتر در دوران دانشجويي آغاز كرد اما از سال 1368 با نوشتنِ نقدِ تئاتر و سينما در مجلاتي همچون سروش، تماشاخانه، دنياي تصوير و نمايش و نيز نويسندگي و كارگردانيِ تئاتر به طور جدي وارد دنياي هنر شد. فتحي همچنين به عنوان استاد در دانشگاههاي مختلفي تدريس ميكند. وي يكي از كارگردانان مهم دو دهه گذشته عرصه سريال است و اثر برجستهي او سريال موفق شهرزاد است. از آثار ديگر او مي‌توان به مجموعههاي تلويزيوني پهلوانان نميميرند، شب دهم، مدار صفر درجه، ميوه ممنوعه، زمانه و … حسن فتحي كارگردان پرسابقه و موفق ايراني پس از ساخت فصل سوم شهرزاد چندبار از اين شاخه به اون شاخه داشته و هر بار يك پروژه را به عنوان كار بعدي خود عنوان كرده از پورياي ولي تا كنتس سلما ولي اين بار به نظر مي‌رسد كه نام اثر بعدي وي جيران خواهد بود.

اميرجعفري براي ايفاي اين نقش انتخاب شده است.

آخرين خبر از سريال جيران اين است كه فيلمنامه در جلسات اخير شوراي پروانه آثار غيرسينمايي، پروانه ساخت گرفته است. معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز پس از بررسي دو فيلمنامه و مطالعه نظريه كارشناسي دال برعدم شباهت، اقدام به صدور پروانه ساخت سريال جيران كرده است. او پيش از اين در سريال زمانه (1391) و سريال شهرزاد (1393-1397) با حسن فتحي همكاري داشته و اين بار در نقش اصلي اين سريال حضور پيدا كرده است. اميرجعفري براي ايفاي اين نقش انتخاب شده است. اميرحسين فتحي قرار است در سريال «جيران» به كارگرداني حسن فتحي ايفاي نقش كند. اگر بخواهيم اين سريال خانگي را به صورت كلي براي شما مخاطبان عزيز معرفي كنيم بهتر ديديم به بازيگران سرشناس آن اشارهاي نماييم تا شوق ديدن اين سريال خانگي زيبا را در شما دو چندان كنيم حميد فرخ نژاد، مهتاب كرامتي، بهرام افشاري، آرمين رحيميان و اميرحسين آرمان، كاظم سياحي، آرمين رحيميان، بهدخت وليان از بازيگران دوست داشتني كه در اين سريال ايفاي نقش كردهاند.

قصه اين سريال، در زمان پادشاهي اين شاه قاجاري در حال وقوع است كه او عاشق جيران ميشود و … قصه در زمان پادشاهي اين شاه قاجاري در حال وقوع است كه او عاشق جيران مي‌شود و… سريال جيران را مي‌توان يكي از جديدترين سريال‌هاي شبكه نمايش خانگي دانست كه جنجال زيادي را به پا كرده است. پس از انتشار سريال جيران از سوي شبكه خانگي نمايش، لينكهاي دانلود را در همين قسمت قرار خواهيم داد. سوم. گروه توليد جيران، به جهت صيانت از اعتبار حرفهاي دستاندركاران اين سريال، از اين پس انتشار اطلاعات و ادعاهاي دروغين را از طريق مراجع قضايي پيگيري مينمايد. اين كارگردان خوش قريحه پس از تجربه موفق سريال شهرزاد و پايان فيلمبرداري فيلم مست عشق، با سريال جيران به خانه‌ها بازميگردد. ناصرالدين شاه در اولين برخوردش با جيران و با نگاه اول به او دل ميبندد و به خاطر چشمان درشتي كه خديجه خانم تجريشي داشته، نام او را به جيران تغيير ميدهد. داستان بر اساس فردي به اسم حامد ساخته شده است كه شغل دادياري را بر عهده دارد. كول دانلود از به روز‌ترين و پيشگام‌ترين وبسايت‌ها در زمينه دانلود فيلم و سريال‌هاي ايراني مي‌باشد. نكته‌ي قابل توجه اين است كه با مديريت صحيح اين سريال‌ها به صورت قانوني دانلود مي‌شوند.

عكس جديدي از پريناز ايزديار در پشت صحنه سريال جيران

پريناز ايزديار عكسي از پشت صحنه سريال جديد حسن فتحي، «جيران» را منتشر كرده، كه اين روزها در حال فيلمبرداري است. پريناز ايزديار با بازي در اين سريال براي سومين مرتبه در مقابل دوربين حسن فتحي خواهد رفت. بهرام رادان و ناصرالدين شاه و پريناز ايزديار همسايه آخرين دوربين فتحي هستند. دانلود صددرصد رايگان سريال جيران قسمت اول 1 با لينك مستقيم دانلود رايگان قسمت 1 سريال جيران كارگردان: حسن فتحي بازيگران: بهرام رادان، پريناز ايزديار، رعنا آزادي‌ور، شبنم مقدمي، گلاره عباسي و بابك…

اسماعيل عفيفه تهيه كننده سريال جيران

اسماعيل عفيفه نيز تهيه كننده سريال جيران است و مراحل پيش توليد، ساخت و انتخاب لوكيشنهاي فيلمبرداري چند روزي است كه در شهر تهران آغاز شده است. بهرنگ توفيقي در مقام كارگردان سريال آقازاده اعلام كرده است كه: «ما «آقازاده» را فقط براي سرگرمي مردم نمي‌سازيم تا تنها در سبد تفريحات و اوقات فراغت آن‌ها قرار بگيرد. حتي سريالي نمي‌سازيم كه بتوان بعد از ديدن آن به راحتي خوابيد، بلكه «آقازاده» را مي‌سازيم تا بسياري را بي‌خواب كنيم و مخاطبانمان را به جنبه‌هاي مختلف مسائل اجتماعي به فكر بيندازيم. حال بايد ديد جيزان حسن فتحي كه كاري سخت و پرهزينه است با وجود ويروس كرونا و مشكلات و حواشي ديگر به اتمام ميرسد يا نه! از نقدها و تحليل‌ها و يادداشت‌ها گرفته تا حواشي و جنجال‌ها و پشت صحنهها، همه و همه را ميتوان در كنار هم بخوانيد و ببينيد. همچنين احسان جوانمرد، نويسنده سريال «بانوي عمارت» در اين سريال حسن فتحي را همراهي ميكند. همچنين سريال‌هاي هفت، حرفه‌اي و زخم كاري نيز رقباي جدي اين دو سريال خواهند بود. و احتمالا آخرين سريالي كه در تابستان امسال به مرحله پخش خواهد رسيد، زخم كاري خواهد بود.

بهرام رادان در اين سريال نقش ناصرالدين شاه قاجار

بهرام رادان در اين سريال نقش ناصرالدين شاه قاجار را بازي ميكند كه فرصتي خاص و ويژه براي اوست تا توانمنديهاي خود را براي بازي در چنين نقش تاريخي نشان دهد. توليد اين سريال در سال 98 آغاز و همچنان در حال ساخت است. كارگردان ماهر و جسوري به نام حسن فتحي كه در كنار كارگردان بزرگ عليرضا شجاع نوري اين سريال جيران را به مرحله دانلود سريال ايراني جيران رساندهاند. بدهيد همهجا جار بزنند كه: ايهالناس! فيلمبرداري سريال جيران كه زمستان گذشته آغاز شده هنوز در تهران ادامه دارد، تاكنون همه بازيگران جلوي دوربين حسن فتحي بوده اند.

براي دانلود سريال جيران به سايت رخشاره https://rokhshareh.com/jeyran-series/ برويد و بخ سادگي به آثاري همچون سريال خاتون، سريال ماساژور، سريال ميدان سرخ، سريال جيران، سريال قبله عالم، سريال آهوي من مارال، سريال نوبت ليلي، دانلود كامل سريال ياغي، سريال آكتور، سريال جزيره، سريال كلاغ، سريال سلام بمبئي، سريال دادزن، سريال اسپينجر، سريال مترجم، سريال نيسان آبي، سريال سرگشتگي، سريال جسدهاي شيشه اي، سريال گيسو، سريال دراكولا، سريال زخم كاري، دانلود سريال شاخ آفريقا، سريال حرفه اي، سريال كافر، سريال خون خورده، سريال هفت، سريال سودا، سريال مريخي‌ها دسترسي داشته باشيد.

منبع: سايت كردوار نيوز
بهرام رادان در نقش ناصر الدين شاه سريال جيران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.