چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بوي بداخلاقي از رفتار نامزدهاي انتخاباتي به مشام مي‌رسد

۹ بازديد

ديباروز / نشانه دبير شوراي عالي جوامع با اشاره به ضرورت رعايت اخلاق در انتخابات گفت: “رفتار برخي از نامزدها بوي ناپاك مي دهد.” آيت الله حسيني بوشهري در اختتاميه دوازدهمين جشنواره علامه كه امروز در مركز مديريت خواهران برگزار شد ، با اشاره به پيامبر صلي الله عليه و آله گفت: قلم نعمت بزرگي …

بوي بداخلاقي از رفتار نامزدهاي انتخاباتي به مشام مي‌رسد https://dibarooz.ir/بوي-بداخلاقي-از-رفتار-نامزدهاي-انتخاب/ ديباروز Mon, 17 May 2021 18:02:11 0000 فرهنگ و هنر https://dibarooz.ir/بوي-بداخلاقي-از-رفتار-نامزدهاي-انتخاب/ ديباروز / نشانه دبير شوراي عالي جوامع با اشاره به ضرورت رعايت اخلاق در انتخابات گفت: “رفتار برخي از نامزدها بوي ناپاك مي دهد.” آيت الله حسيني بوشهري در اختتاميه دوازدهمين جشنواره علامه كه امروز در مركز مديريت خواهران برگزار شد ، با اشاره به پيامبر صلي الله عليه و آله گفت: قلم نعمت بزرگي …

ديباروز / نشانه دبير شوراي عالي جوامع با اشاره به ضرورت رعايت اخلاق در انتخابات گفت: “رفتار برخي از نامزدها بوي ناپاك مي دهد.”

آيت الله حسيني بوشهري در اختتاميه دوازدهمين جشنواره علامه كه امروز در مركز مديريت خواهران برگزار شد ، با اشاره به پيامبر صلي الله عليه و آله گفت: قلم نعمت بزرگي است و اگر قلم نباشد ، پس مالكيت است. دين برقرار نمي شود و زندگي انسان راضي نمي كند.

دبير شوراي عالي سمينارها با تشكر از برگزاركنندگان جشنواره علامه الحلي تأييد كرد: “اين جشنواره به منظور تكريم خواهران و برادران جوان در سراسر كشور برگزار مي شود. استدلال اسلام و مسلمانان مذهبي شركت كننده در اين مورد از كار بزرگ است.

وي با اشاره به تأسيس اين جنبش افزود: مسلمانان حجت الاسلام و عماد سهم زيادي در صدور سال كتاب حوزه و جشنواره علامه الهي دارند و آنها نقش فعالي داشته اند در رشد و شكوفايي م institسسات مذهبي. ” آقاي رئيس جمهور ، آنها ثمرات اين تلاش ها را به جامعه علمي ما مي رسانند.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به اينكه اين جشنواره در حالت عزاداري برگزار مي شود كه جهان اسلام در آن است ، تأكيد كرد: از طرف ديگر دختران شيعه تحت آزار و شكنجه به دليل ناآگاهي و بي رحمي ، به زمين و خون كشيده مي شوند. برخي بوي انسانيت نمي دهند و از طرف ديگر ، ما شاهد كشته شدن مردان ، زنان و كودكان فلسطيني به دست رژيم غاصب صهيونيستي هستيم.

دبير شوراي عالي نهاد ديني افزود: امروز جلسه اي به همين مناسبت در دانشكده فيزيك برگزار مي شود تا در ابراز انزجار از اين رفتارهاي غصبي سهيم باشد. البته جهان امروز از غرب آگاه شده است ، مسلمان جوامعي كه هر روز شاهد تظاهرات هستند … ما مخالف رژيم اشغالگر هستيم. “

وي افزود: امروز به جاي حركت سنگ مي بينيم كه فلسطيني ها با موشك هاي خود تل آويو را لرزاندند و خواب و آرامش را از آنها سلب كردند.

آيت الله حسيني بوشهري ادامه داد: اين روزها مصادف با تخريب قبور بقيه ائمه است و اين آغاز حركتي جاهلانه است كه امروز در آن هستيم.

دبير شوراي عالي حوضيه جهل را عامل بدبختي انسان عنوان كرد و افزود: هرچه انسان رنج مي برد ريشه در جهل انسان دارد.

وي با بيان اينكه جشنواره علامه الحلي حركت سريع حوزه و آينده درخشان حوزه را بشارت مي دهد ، تأكيد كرد: حوزه و تلاش هاي آن براي خود حوزويان و تمام تلاش ها و جديت هاي موجود در زمينه هاي آموزشي ناشناخته مانده است. تحقيقات ناشناس باقي مانده است و گاهي اوقات اثرات نااميدي و نااميدي در چهره سالمندان ديده مي شود زيرا اين آثار كمتر به آنها ارائه مي شود.

دبير شوراي عالي حوزه هاي علميه با تأكيد بر اينكه يكي از اقداماتي كه بايد انجام دهيم معرفي تلاش هاي حوزه به حوزويان است ، تأكيد كرد كه كار و تلاش شبانه روز انجام مي شود ، اما گفته مي شود حوزه علميه عقب مانده است. او اين سري از جملات را پيدا كرد كه همه ما شنيديم.

وي با اشاره به اينكه اين دانشجو امروز در رشته هاي مختلف مي نويسد و داراي پايان نامه است ، افزود: در گذشته رشته ما اينگونه نبود و در يك دوره زماني اين رشته كند بود اما اكنون اين رشته در حال رونق است. او هست.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به اينكه جامعه شيعه هرگز به اندازه امروز در تاريخ بزرگ نبود ، اظهار داشت: م institسسات مذهبي امروز هرگز از نظر قدرت م wereثر نبودند و به اندازه امروز نيز از امكانات برخوردار نبودند. نه ، تابلوي اميني در شرايط بسيار دشواري به دنبال منبعي بود ، اما امروز ، با وجود برنامه ، امكان برقراري ارتباط با تمام كتابخانه هاي جهان ، حتي در خانه وجود دارد.

وي با بيان اينكه هيچ وقت علماي دين ، ​​م institسسات ديني و شيعيان مسئوليت بزرگي مانند امروز را بر عهده نگرفتند ، افزود: شيعيان هرگز ادعا نمي كردند حاكم هستند اما امروز با گذشت بيش از 42 سال از انقلاب اسلامي ، شيعيان و مذهبيان انستيتوها. الگويي مناسب براي جهان ، و اين نياز به تلاش مناسب دارد.

آيت الله حسيني بوشهري با بيان اينكه نبايد از اين روز راضي باشيم ، تأكيد كرد: برنامه هاي كوتاه مدت ، بلند مدت و ميان مدت مي تواند ما را به هدف خود برساند و اين تنها از طريق آنچه در حوزه ها رخ مي دهد امكان پذير است. دانشگاه ها. اين رشته شامل وظايف اساسي مختلف است كه يكي از آنها درك عميق و جامع دين است.

وي كار مطالعه و تحقيقات عميق در زمينه هاي مختلف را وظيفه ساير حوزه هاي علميه عنوان كرد و گفت: اين رشته ها براي ما گشوده شده است كه در گذشته وجود نداشته است و مي توانند در همه زمينه ها وارد شوند.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به اينكه امروز فرصت هاي طلايي بسياري پيش روي ما گشوده است ، تأكيد كرد: مسئله بعدي وظيفه اين حوزه براي دستيابي به كمال اخلاقي مطلوب است ، ما در سال 1400 ميلادي با انتخاب باشكوهي روبرو هستيم كه تجارت و نشانه آن بوي آنها را مي داد. از ابتدا بد است.

دبير شوراي عالي حوزه هاي علميه با بيان اينكه يكي از وظايف حوزه هاي علميه نهادينه سازي اخلاق در جامعه است گفت: “ما فقط از ماه رمضان فاصله گرفته ايم. تمام خواست هاي ما براي تحمل در ماه رمضان كجا رفت ، كه يك به عقب؟ ” .

وي افزود: “اين كار گروههايي است كه بايد اخلاق را در طول سال در جامعه نهادينه كنند تا مردم بدانند وظيفه آنها در اين موضوعات حساس چيست و چگونه در سطح جامعه اسلامي صحبت كنند.”

آيت الله حسيني بوشهري ارائه بينش هاي سياسي و اجتماعي به مردم را از ديگر وظايف اين مدرسه دانست و تأكيد كرد كه تفسير جامع دين از روي دانش عميق مدرسه نيز از وظايف م institسسات ديني است.

وي افزود ، “امروز سرمايه بزرگ اين رشته ، نسل جوان در اين زمينه است و بايد از اين سرمايه ها قدرداني شود. نسل جوان انتظار دارد كه مديران ، سياست گذاران و برنامه ريزان افق آينده و وظايف تحقيقاتي خود را به درستي در زمينه هاي ما ترسيم كنند. كه علاوه بر آموزش و ساير مسائل ، ما مي خواهيم در توليد پرچم نيز نقش داشته باشيم.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به اينكه شخصي كه بر اساس انديشه و براساس نوشته هاي خود مي انديشد و مي نويسد تحولي در جامعه است ، هرگز دچار نااميدي و نااميدي نمي شود ، افزود: بخشهاي مختلف آموزش ، تبليغ و اخلاق نيز بايد جشنواره ” در زمينه آموزش ، ما با مشكل ايجاد انگيزه در دانش آموزان روبرو هستيم كه اين نيز به مكانيزم خاص خود نياز دارد ، بنابراين برگزاري جشنواره آموزش و طراحي مكانيزم هاي خاص و استقرار مناسب ضروري است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.